IGRA TJELOVJEŽBA SA ŽIVOTINJAMA

H4682

proizvođač:

HABA Habermaas GmbH

dob djeteta

6+
  • IGRA TJELOVJEŽBA SA ŽIVOTINJAMA
  • IGRA TJELOVJEŽBA SA ŽIVOTINJAMA
  • IGRA TJELOVJEŽBA SA ŽIVOTINJAMA
  •  Galerija
  • IGRA TJELOVJEŽBA SA ŽIVOTINJAMA
  • IGRA TJELOVJEŽBA SA ŽIVOTINJAMA
  • IGRA TJELOVJEŽBA SA ŽIVOTINJAMA

OPIS

U oslikanoj kutiji od čvrstog kartona nalazi se ploča za igru s vrtuljkom, 10 mekano podstavljenih oslikanih diskova sa životinjama, 10 malih diskova, 28 okruglih kartica, pješčani sat i upute za igru. Dim. kutije 34,5x34,5cm.

MATERIJAL

karton/drvo

KAKO KORISTITI

Sve životinje su stigle na veliko sportsko natjecanje! Traži se oštar mozak, kontrola tijela i dobra koncentracija. Mnogo je tu natjecateljskih disciplina - trčanje, skakanje, balansiranje, ciljanje u metu... Svaka sljedeća disciplina teža je od prethodne. abavna igra za razvoj motoričkih vještina, za 2-5 igrača.

ZA SVE NARUDŽBE PRIMLJENE PUTEM NAŠE WEB STRANICE ODOBRIT ĆEMO VAM POPUST OD 5%
(OSIM ZA ARTIKLE KOJI SU NA AKCIJI).
DodajUbaci na popis

ŠTO RAZVIJA

Krupna motorika

KRUPNA MOTORIKA se odnosi na pokrete velikih mišića u tijelu koji su važni za razvoj osnovnih čovjekovih pokreta - kretanja (hodanje, trčanje, skakanje, preskakivanje, poskakivanje i penjanje), održavanja ravnoteže (držanje glave, savijanje, istezanje, okretanje, kotrljanje, izmicanje i hodanje po suženoj površini), baratanja predmetima (bacanje, hvatanje, udaranje i šutiranje). Razvojem krupne motorike stvara se temelj za razvoj sportskih vještina.

Socijalno - emocionalni razvoj

Napredovanje kroz različite faze socijalne interakcije. Dijete usvaja vještine poput međuljudskih odnosa, suradnje, dijeljenja i moralnog rasuđivanja, kako bi razvilo osjećaj vrijednosti. Također uči kontrolirati vlastite emocije i poštivati emocije drugih.

Logičko zaključivanje

To je razvoj razmišljanja i prosuđivanja u svrhu rješavanja problemskih zadataka ili situacija koje uključuju međusobno povezivanje informacija.

UPUTE ZA KORIŠTENJE WEBA
Korisne informacije kako naručiti proizvod, pretraživati web, registrirati se...